Clientele Fashion Days preferă cumpărăturile de pe mobil

În luna martie, Fashion Days sărbătorește feminitatea prin intermediul unui proiect special care aduce împreună femei din diferite domenii de activitate – antreprenoriat, design vestimentar, creație, project management – pentru a dezvălui care sunt preferințele lor vestimentare și modul în care acestea le-au influențat parcursul profesional.

Astfel, în perioada 1-8 martie, sub umbrela conceptului „Women of Fashion Days”, compania a publicat pe blogul său „The Daily Issue”, o serie de interviuri prin intermediul cărora femei din echipa Fashion Days, cliente și colaboratoare și-au împărtășit viziunea lor asupra modei, cum își adaptează stilul personal în funcție de noile tendințe, dar și ce elemente vestimentare preferă pentru a-și pune în valoare feminitatea.

În același timp, Fashion Days a identificat particularitățile comportamentului de consum al clienților în luna martie. Potrivit acestora, femeile sunt cei mai activi clienți Fashion Days, plasând peste 65% din totalul comenzilor realizate.

Atât investiția financiară în garderoba personală, cât și timpul petrecut în shop sunt mai mari comparativ cu restul anului. Femeile petrec în apropierea zilei de 8 martie pe site, în medie, 6 minute, cu 25% mai mult față de restul anului, achiziționând cel puțin două produse per comandă.

De asemenea, clientele preferă comenzile prin intermediul dispozitivelor mobile. Peste 67% dintre femei au făcut achiziții prin intermediul dispozitivelor mobile (telefon și tabletă, site și aplicație), în timp ce doar 33% au ales varianta desktop.

În topul celor mai cumpărate categorii de produse, în general, se regăsesc articolele de îmbrăcăminte, încălțăminte, dar și produsele vestimentare pentru copii. În apropierea zilei de 8 martie, prioritățile se schimbă, astfel că accesoriile (ceasuri, bijuterii, ochelari de soare) iau locul produselor pentru copii. Cele mai vândute branduri sunt: United Colors of Benetton, Zee Lane, Guess, Ted Baker, Mango, Love Moschino, Pepe Jeans London, NEXT, Esprit, Leunelle, Desigural și Le Coq Sportif.

Peste 43% dintre clientele Fashion Days sunt persoane cu vârste cuprinse între 25 și 34 de ani, urmate de cele aflate în intervalul de vârstă 35-44 de ani, reprezentând 18% din total. De asemenea, majoritatea clientelor Fashion Days provin din orașele mari ale țării: București, Timișoara, Cluj și Constanța.


Fashion Days este cea mai mare destinație online de fashion oferind clienților săi o selecție vastă de piese vestimentare, încălțăminte și accesorii pentru femei, bărbați și copii. Compania pune la dispoziția clienților săi produse ale brandurilor internaționale de top precum: United Colors of Benetton, Guess, Le Coq Sportif, Pepe Jeans, Desigual, Zee Lane, Diesel, Calvin Klein, Nike, Esprit, Love Moschino, Next, Mango, Napapijri, Sport Max, Fossil, Max&Co, Ted Baker și multe altele.

Fashion Days este destinația numărul 1 de shopping datorită selecției vaste de produse, dar și serviciilor cu valoare adăugată precum livrarea și returul gratuite. În plus, clienții beneficiază și de livrarea rapidă în 2 zile, achiziționarea rapidă a produselor prin aplicația mobilă sau posibilitatea introducerii articolelor favorite în wishlist. De asemenea, clienții pot plăti sigur, ușor și rapid prin opțiunea Pay by Click ce salvează datele cardului pentru a efectua instant plata comenzii sau pot alege opțiunile de plată în rate, disponibile cu partenerii bancari.

Fondată în 2009 de către antreprenori elvețieni, compania s-a extins rapid și operează în prezent în România, Bulgaria și Ungaria. Din 2015, Fashion Days este parte a grupului eMAG.

 

 

Sursa foto aici

Un comentariu

Comentează